piątek, 7 grudnia 2012

Zdjęcia i gify (XVI) 1D

I dupa... Tyle wam powiem... Miałyśmy tu pisać i pisać, a wyszło jak zwykle... Przepraszam bardzo... Tyle zdążyło się wydarzyć ostatnimi czasy, że aż trudno jest mi w to uwierzyć! Pomimo tego teraz mam jakąś falę natchnienia, a przede wszystkim obowiązki - czekające zamówienia.... Dlatego postaram się każdą możliwą, wolną chwilę poświęcić Wam:3 

Wasza B


-----------------------------------------------------------



Ja preferuję tą Haylor poniżej niż powyżej;D 


 Nagle moje 0/5 jest wytłumaczone!!
 

 Hahah, to poniżej mnie rozwala za każdym razem!!:P



 Ah... Harry FUCKINGHOT Styles... <3 :3
Ja chcę takie nogi!!


Madison Square Garden... Nadal nie mogę uwierzyć, że oni tam zagrali... Tak mi się chce płakać, bo jestem strasznie dumna z naszych chłopców na schodach :')

 
Po zerwaniu Haylor...  
( w którą i tak wątpię, bo oni są tylko przyjaciółmi, ale cóż)




 Haha.. To powyżej wysyła X z pozdrowieniami!! :D

 Shipuję Sarry! SEAL + HARRY!! Są dla siebie stworzeni :')


Lirry :D <3




Niam!! *-*




 Shipujesz Haylor??



Muszę powiedzieć mamie, że należę do sekty!! :(


To chyba oczywiste, nie?:D


Jakie momenty Nialla z "Take Me Home" lubię: 


A pod spodem coś, co mnie zainspirowało do napisania tego smutnego imagine - Harreha! :)







                   *-*       *ovaries exploded*







 I jak zwykle...
Życzę wam przedwcześnie wszystkiego dobrego, jak ten tyłek Hazzy:D

Wasza B




PS Dzisiaj wstawię imagine!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz