piątek, 1 czerwca 2012

Zdjęcia (VI)

Dziś Dzień Dziecka. :) Z tej okazji dodam parę zdjęć, które miałam wstawić wczoraj po twitcamie (którego nie było. Podobno Baby Lux napisała o Tc na Twitterze, ale  to nie było jej prawdziwe konto, lecz to @Real_BabyIax...ha.). No to proszę. :)

B uwielbia to zdjęcie...Lou nie ogolił brody.. :)
Ha,ha! Popcorn!
HAHA!!
*___*
 Niall <3 Louis jednocześnie na laptopie i na komórce..:)







 Kogóż to tu widzimy?
Ta ręka Liama..:) i zainteresowanie Zayna :)



To zdjęcie mnie zabiło :)
Też chce na barana.!


Powiedzmy, że B zawsze zawiązuje mi buty :)

HAROLDZIE RĘCE PRZY SOBIE!
Świetnie tu wyszli zwłaszcza Niall <3

Słodko :)



Opracowała: X

Może jeszcze coś wstawię dzisiaj, chyba, że B będzie miała dzisiaj czas i coś zrobi...urwanie głowy ten tydzień normalnie..tyle imaginów miałam w głowie, ale szlak trafiło na mnie, ze zaraziłam się od B szybkim zapominaniem..-_- no cóż...jak mi się przypomni to spiszę :)

1 komentarz: