niedziela, 24 czerwca 2012

Zdjęcia i Gify (VII)

Przepraszamy, za to, że nas długo nie było...wiecie szkoła (my mamy dłużej i z tego powodu więcej nauki na ostatnie dwa tygodnie) musimy poprawić oceny, średnie itp. Mamy obydwie szlabany więc w ciągu tygodnia nić nie dodajemy, ale w weekendy będzie się coś pojawiało. W przyszłym tygodniu na pewno wstawię mnóstwo imaginów. Obiecuje, jak mówię, że obiecuję, to mówię prawdę. Nie chcę Was zawieść...Przepraszamy.
O to zdjęcia, które mi się uzbierały. Będzie ich więcej tylko muszę je zgrać na laptop :)















































 Nowe tatuaże Zayna i Harrego *____* Kocham je! Harry: won't stop 'till we surrender- nie zatrzyma się dopóki się nie poddamy :) A Zayn ma fajny ten tatuaż...nie wiem, ale większość mówi, że przesadził z tak wielkim tatuażem. Ja myślę, że skoro mu się właśnie takie podobają, to niech sobie robi. Mi się podobają duże tatuaże, może z  powodu tego, że chce mieć owiniętego pięknego smoka wokoło ręki?




Teraz mamy wszystkich chłopaków wokoło siebie  :) ( chodzi mi o te zdjęcia iluzjonistyczne) Liama pozostawiłam na dowidzenia :) Miłego końcowego weekendu Kochane :)
Dziękujemy za wszystko. Massive Thank You <3 Love you guys :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz