sobota, 11 sierpnia 2012

Małe święto:) -->123 post!!

Co dzisiaj... No tak miałam wczoraj powstawiać imaginy, ale wieczorem miałam gorączkę i migrenę, więc przepraszam... Dzisiaj to co innego! Mam trochę luzu w domu... Bo już byłam z psem, posprzątałam cały dom (w tym mój pokój), wyciągnęłam ze zmywarki i... padam z nóg!! No, ale dzisiaj mamy małe święto... Nie mam tu na myśli moich imienin, chociaż bądź co bądź to jest małe święto...Ale wreszcie mamy 25 obserwatorów i oficjalnie przekroczone 23 tysiące wejść!! Dlatego zaraz biorę się za pisanie...:D

Wasza B






PS:Jutro będę miała super dzień! Idziemy do kina z rodziną, ja mogę wybrać restaurację gdzie zjemy obiad, a wieczorem na imprezę całonocną i wrócę dopiero o 10 rano:D Życie w wakacje jest piękne!!
PSS:Komentujcie! Co u was? Jak czas leci? Coś ciekawego się wydarzyło? Jak tam wakacje? 
PSSS:Czy w ogóle ktoś bierze udział w "Nie tylko sercem, ale duszą"??

1 komentarz:

  1. Łooo ,ale fajnie masz ;d
    Jadę w cwartek na jednodniowy wypad nad morze,a pod koniec sierpnia tydzień nad morzem <3

    OdpowiedzUsuń