poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Kill Me Now...

Okey, tak szybko... Dziewczyny bardzo, bardzo przepraszam, że nic nie pisałam... Najpierw niespodziewanie wyjechałam, a potem przeżyłam załamanie psychiczne, bo zdarzyła się najgorsza rzecz w moim życiu i...mam nadzieję, że żadnej z was nigdy to się nie przytrafi... Byłam tak załamana nerwowo, że nie mogłam normalnie funkcjonować, a co dopiero mieć wenę i napisać coś dobrego... Dlatego bardzo przepraszam, teraz czuję się trochę lepiej i trochę się zmieniłam, myślę że jestem silniejsza... Jeszcze raz bardzo przepraszam, bo mnie to boli jak nic nie piszę, a was na pewno zawiodłam i jest to dla mnie okropną rzeczą. Dobra kończę... 

                                                     Wasza B


PS:Dzisiaj na serio coś napiszę, bo a)mam wenę b)myślę, że to mi poprawi humor c)dostałam komentarz od @fuck_out , który mnie troszeczkę podbudował;D

PSS:Pamiętajcie o dzisiejszej akcji!! Dlatego wklejam wpis o tym z zeszłego tygodnia: "Szykuje się kolejna akcja! Pomóżcie pobić nam poprzedni sukces! Plany są takie... Wstawiam post z strony na FB ----> One Direction Polska : "Po ostatnich sukcesach Polski w Trends, chciałybyśmy zorganizować akcje. Nie ma sensu robić ich codziennie, tak jak to już się zdarzało, więc następna wypadłaby w poniedziałek za tydzień (06.08). Do trends staramy się wejść z hasłem "Poland is Up All Life with 1D" (zwróćcie uwagę na wielkość liter). Akcja zaczęłaby się o godzinie 19. Kto jest za? Kto da radę być w poniedziałek o godzinie 19 podpisuje http://twitition.com/y5dro/ ! :) ""

PSSS: Kto też ogląda siatkówkę i nie wyrabia nerwowo??

PSSSS:Aha i bym zapomniała... Kocham was! Tyle wejść!!;D 


 

2 komentarze:

  1. Co do naglowka..chetnie bym to zrobila, ale nie chce byc nie mila...


    Bosz, a co sie stalo, ze masz zalamanie?! Trzym sie B...

    P.S.: Nie wydaje ci sie, ze X ma w dupie (za przeproszeniem) Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za to, że chciałaś mi ulżyć i mnie zabić;D I dzięki za troskę... Moje załamanie jest stopniowe i nie chcę o tym rozmawiać, bo już prawie zapomniałam o wszystkich problemach... Nie wydaje mi się, że X olewa naszego (nie mojego) bloga.Kiedyś to ja go olewałam przez 3 tygodnie, a X przechodzi teraz przez coś trudnego i ja wiem, że najpierw musi się z tym uporać... Jeszcze raz dziękuję za troskę i niech One Direction będzie z Tobą! - B

      Usuń