czwartek, 23 sierpnia 2012

Niespodzianka od 1D!

Kto też nie może się doczekać tego co chłopcy zrobią?? Już za niecałą godzinę się tego dowiemy... umieram z ciekawości, a ich tweety typu: "Ale to ekscytujące!" zaczynają mnie denerwować, bo oni wiedzą co się stanie, a my nie...Ale i tak kocham piątkę tych idiotów...:) Idę zaraz z psem, żeby się nie spóźnić na tą ich niespodziankę... Dzisiaj wstawię zdjęcia i imagina, więc bądźcie w gotowości tak samo, jak na to co wymyślili chłopcy:D A i muszę napisać rozwikłanie konkursu:D Więc do następnego posta;)

Wasza B

PS:WOW! 28 obserwatorów i 26 401 wejść:) Viva la Polish Directioners!!:D






1 komentarz:

  1. Jezu! Jezu! Dżizys! Dżizys! to są najlepszy tydzień mojego życia! Po pierwsze: Dostałam od ciebie naj zajebistszebo imagina pod słońcem (nadal czytam po kilka razy dziennie, nie mysl sobie ;*). Po drugie:
    Wczoraj dostałam od rodziców Nike's - tak bez okazji o.O. Po trzecie: Siostra zabrała mnie na śiadanie do pompona( jesli nie wiesz co to to napisz) A po 4: CHŁOPCY MAJĄ WIELKĄ NIESPODZIANKĘ!!!Chyba wszystkie domyslamy sie co to jest ale wiecie...chciałam napisać zebysmy sie tak nie nakrecały ale czy to mozliwe?! Ja tam tań cze w kiblu i boli mnie brzuch z przejęcia ;D Masz rację B!!!!!(mimo ze wiem jakie jest twoje piękne imię to pisze B :)) mie tez wkurzają tymi tweetami ! Ale nie mam serca sie na ich złościc ;) Wstawiaj to co masz wstawic i da mi kolejny powód do raodści- Wasza wielka fanka, Alicja <3

    OdpowiedzUsuń