poniedziałek, 9 lipca 2012

Newsy i Zdjęcia

Parę zdjęć i newsów z ostatnich dni..(zdjęcia maja więcej niż jeden dzień)

B nie spodobają się te zdjęcia...

El i Lou we Francji <3





Słodkie...*__*
Zawsze tak miałam zwłaszcza na polskim..-_-
Kocham to zdjęcie...<3








El wrzuciła to zdjęcie na instagrama... Rodzina Lou i El, we Francji na morzu...

Załatwiłam sobie taką niebieską wstążkę, ale czerwonej nie mam...


Niall szaleje w Hiszpanii :)


Zdjęcia dodane przez Liama na instagrama..

Louis jako wam,pir *___* zgon

Zgon poraz drugi...

-_-


Ktoś ma zajebisty talent..




Hiszpania <3







Liam szuka mieszkania dla siebie i Danielle










Harry ( nie wiem czy prawda) powiedział że jest biseksualistą, lubi i chłopców i dziewczęta... :)

Niall w Hiszpańskim McDonalds









To dodała Lottie ( jeśli ktoś nie wie, to siostra Louisa )



Harry jako syrenka ?

A tu jako wróżka :)
Mam własne zdanie o niej...nie wypowiem się, bo zaczną się hejty, ale mówię, że nie jestem jej fanką...nigdy nie byłam i nie będę...




Tutaj chyba dziewczyna Harrego..

Poszukiwanie domu..



Zdjęcie dodane przez Eleanor...<3




















     
Kocham bluzkę Zayna :)












  ~X
 Nie żywcie do mnie urazy, że nic nie wstawiłam w zeszłym tygodniu, przepraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz