poniedziałek, 9 lipca 2012

Podsumowanie

Obiecałam sobie, że jako 100 post wstawię podsumowanie....widać nie wyszło...


 
Liczba wyświetleń stron według krajów
Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga
Polska
15 279
Stany Zjednoczone
402
Rosja
137
Australia
32
Niemcy
22
Wielka Brytania
20
Włochy
12
Meksyk
12
Francja
10
Brazylia                                             8

22-obserwatorów
16 506- wejść ogółem
około po 300 wejść na dzień-wow...
Dziękujemy wam na serio...teraz parę słów:
Ja lubię One Direction nie od dziś, a od prawie, że roku i trochę...ale w lutym? w marcu przepraszam podzieliłam się chłopcami z B... na początku uważała ich za geji..(nadal tak uważamy, ale to nie czyni nas anty fankami).
Jednak po tygodniu B stała się ich fanką...stworzyłam potwora...Postanowiłyśmy założyć bloga, "czemu by nie?" pomyślałyśmy....codziennie myślałyśmy jak ma wyglądać, co tam ma być? Jak widać od marca ten blog się trzyma, i to dobrze...może przez niego nasze oceny się pogorszyły, ale nie powiem, że było warto (przepraszam) zapierdzielałam jak osioł w tej szkole, aby później coś tutaj wstawić...cieszyłam się jak licznik wejść, liczba obserwujących wzrastała, jak ktoś zostawiał po sobie komentarze... Teraz powiem warto było...W sobotę skończyłam szkołę, ale nowy rok i tak się zacznie, będzie nam trudno, ale myślę, że z waszą pomocą damy radę...Jesteście Kochani, na serio nie marzyłam nigdy o tym, aby ktoś czytał jakie popełniam błędy.... Powiem Dziękuję :) Kocham Was :) 


~~X i chyba B też przyłącza się do tych podziękowań :)

1 komentarz:

  1. Ej świnko... 100-TNY post miał być tym obiecanym prezentem urodzinowym od ciebie!! Oczywiście też dołączam się do tych życzeń - B:)
    PS: X błagam powiedz, że ta wiadomość którą mi wysłałaś była głupim żartem...błagam, zrób to!

    OdpowiedzUsuń