czwartek, 26 lipca 2012

Powrót smoka!

Hej wszystkim!
Właśnie co wróciłam do domu z wakacji... Tak, o 24:00 dokładniej... Po pierwsze lot nam się opóźnił o 5 godzin i lecieliśmy jeszcze do tego okrężną drogą przez Meksyk, więc się cofaliśmy i potem musieliśmy nadrabiać... No nie ważne... Najważniejsze jest to, że właśnie wróciłam i wreszcie mam internet i będę mogła tutaj pisać prawie całymi dniami i godzinami!! :) 
Bardzo się ucieszyłam na widok wyników ankiety zamieszczonej przez X... Tak, mam na myśli tą o opowiadaniu... No i prawie oczy z orbit mi wyskoczyły jak zobaczyłam ilu mamy obserwatorów (aż 22!!), a i liczba wejść zrobiła na mnie piorunujące wrażenie!! W końcu prawie 20 tysięcy to nie tak mało:D
Na koniec wstawiam filmik, który jeszcze nie obejrzałam, ale musi być na serio dobry i fajny skoro sama główna strona One Direction mi go wysłała na maila!! Enjoy:D
 Wasza B





PS: Dzisiaj, mam na myśli to dzisiaj 25 lipca... Pozwólcie, że już nic nie wstawię bo padam z nóg... Od siedzenia odpada mi kość ogonowa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz