niedziela, 22 kwietnia 2012

Ciekawostki - One Direction (IV)

  • Fryzura Zayna ma 6cm.

  • Niall nienawidzi, kiedy dziewczyny są na diecie [nie że coś, ale ja na serio jestem wiecznie głodna -B]

  •  Kiedy 1D było w L.A, Harry wpadł na szklane drzwi, a Niall nie mógł przestać się śmiać. Jakiś czas później sam na nie wpadł.
  • Ulubiony numer Liama to 1 [jej to mój numerek w dzienniku i moje oceny z polaka :) - X]
  •  Chłopcy chcą robić więcej twitcamów, ale ich menadżer na to nie pozwala.
  • Ed Sheeran twierdzi, że zabawa klockami Lego jest dla Nialla zbyt skomplikowana.
  •  Zayn jest bardzo dobrym słuchaczem. [to mi się podoba - X ]
  •  Liam brał lekcje śpiewu przed X-Factorem. [po co?? - X]
  •  Harry nigdy nie całował się z dziewczyną pod jemiołą. [uf, będę pierwsza! - B...tak odbija mi...]
  •  Liam chciałby pocałować Leonę Lewis pod jemiołą, ale myśli, że jej chłopak może mieć inne zdanie. 
  •  Harry wciąż czeka na namiętny pocałunek w deszczu. [hah, kto na to nie czeka - B]
  • Harry zrobił raz niespodziankę swojej dziewczynie. Wieczorem zorganizował dla niej piknik nad jeziorem, kupił nawet świece. "Nigdy nie byłem tak zdenerwowany." - mówi.
  •  Zayn ma zwyczaj gryzienia dolnej wargi. [ja też, ale tylko wtedy kiedy kłamię lub robie w B w balona :) - X] [ja też, ale tylko wtedy kiedy się denerwuję lub kiedy sytuacja po prostu tego wymaga... You know what I mean - B... X, wiem że to robisz... a dodatkowo jeszcze zaczynasz krzyczeć kiedy kłamiesz]
  •  Liam to "ten mądry", Niall "ten zabawny", Zayn "ten próżny", Louis "lider", a Harry "ten od flirtu".
  • Idealna pierwsza randka dla Harrego to oglądanie Love Actually i jedzenie popcornu. [wiem, że to jego ulubiony film! co jest trochę śmieszne... ale kit z tym... Bo ja kocham horrory, a  moim ulubionym filmem jest Way Back into love, gdzie też gra Hugh Grant- B]
  •  Idealna randka dla Zayna to romantyczny obiad i długa rozmowa.
  • Liam zachowuje się jak psychicza osoba i skacze po całym pomieszczeniu, kiedy tweetuje do niego Leona Lewis.
  •  Liam nienawidzi łyżek bardziej niż czegokolwiek, ale kiedyś powiedział, że użyłby ich gdyby jego dziewczyna go o to poprosiła.
  •  Harry mówi, że jeśli jego dziewczyna usnęłaby na jego kolanach, zrobiłby jej zdjęcie, a potem ciągle powtarzałby jej jaka jest piękna.
  •  Niall kocha swoje łóżko prawie tak samo jak jedzenie i spanie.
  •  Kiedy Niall pierwszy raz rozmawiał z Michaelem Buble, cały czas ściskał rękę Liama, ponieważ bardzo się denerwował.
  •  "Chcę mieć dziewczynę, która lubi się wygłupiać." - Niall.[taa... w naszej paczce innych nie znajdziesz-B]
  •  Harry zawsze zaraża wszystkich śmiechem.
  •  Harry rozebrał się raz na planie do naga, a Louis biegał za nim z kocem. 
  •  "Chcę mieć dziewczynę, która będzie kochała mnie za to kim jestem, nie za `Harrego Stylesa z One Directon`." - Harry.
  •  Kiedy One Direction odpadi z X-Factora to Niall płakał najbardziej.
  • Zayn zawsze chciał nagrać cover Bruno Marsa.
  •  "Moje włosy są dziwne. Jednego dnia są kręcone, a drugiego proste." - Harry. [a moje zawsze są kręcone i mają zawsze dużą objętość - B]
  •  "Chcę mieć dziewczynę, która będzie akceptowała moja wady." - Liam.   
  •  Liam rzadko pije alkohol, ponieważ ma tylko jedno nerkę i zaszkodziłoby to jego zdrowiu.
  •  Liam napisał raz piosenkę dla dziewczyny, którą lubił, zaśpiewał jej ją i zapytał czy zostanie jego dziewczyną. Powiedziała"tak", ale rzuciła go następnego dnia.
  •  Podczas podróży chłopaki z 1D bardzo dużo czytają. [to tak jak ja! potrafię czytać cały czas w środkach lokomocji - B... tak a probo, to ciekawe co czytają...]
  •  Ulubiony kolor Harrego to różowy ( i niebieski oraz fioletowy), Louisa czerwony, Nialla zielony, Zayna niebieski , Liama  fioletowy. [mój pokój jest różowy, a pościele niebieskie - X]
  •  Harry chce, żeby Louis był świadkiem na jego ślubie. 
  •  "Naprawdę nie wiem co przyciąga do mnie dziewczyny!" - Harry. [ no nie wiem... może te kręcone włosy i te słodkie dołeczki i...właściwie to sama nie wiem - B]

Opracowała: X                                     Korekta: B 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz