poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Ciekawostki III


Harry:
  •  Umie mówić po francusku
  • Jest jedyną osobą w rodzinie, która ma naturalnie kręcone włosy
  •  Kiedy był młodszy jego włosy były proste.
  •  Kiedyś myślał, że pudełko tamponów to ciastka i włożył je do buzi.
  •  Uwielbia dziewczyny, które nie mieszkają blisko niego, bo za każdym razem kiedy się zobaczą będzie idealnie
One Direction: 
  • Kiedy byli w LA, kobieta podeszła do nich, nie wiedząc, kim są i zapytała, czy nie chcę zostać twarzą jej firmy. Teraz wie, co straciła..
  •  Wygrali "Best Pop Act" i "Shagger of The Year" na gali gazety The Sun.
  • Louisa wyobrażenie o koszmarnej randce, to opowiadanie dowcipu, a dziewczyna wcale się z niego nie śmieje. To byłaby porażka.
  • Zapytani o swoje wymarzone prezenty na święta, każdy z nich opowiadał o zabawkach, które chcieli, gdy mieli po 4 lata. ( czyż to nie słodkie~X)
  • Ich rytuałem przed występami jest wspólne jedzenie Haribo.
  • Nienawidzimy, gdy nasi fani płaczą. Powinni się cieszyć kiedy nas widzą! 
  • Harry: Bycie nagim sprawia, że czuję, że żyję. Wszyscy powinniśmy to robić! 
  • Zayn: Szliśmy przez park i powiedziałem 'patrz, martwy ptak! A Harry spojrzał w niebo i powiedział 'gdzie?' 
  • Zayn nie lubi kiedy jego imię się pisze przez „i”. ( ja też tego nie lubię~X)
  • Zayn: Halo? *Lou udający dziewczęcy głosik* Louis: O MÓJ BOŻE ZAYN. JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ. Zayn: Cześć Louis.
  • Harry: Jednego dnia zgubiłem moją torbę z myszką Mickey. Zayn: Mickey jest u mnie. Harry: Skąd o tym wiesz? Zayn: Bo to ja ją zabrałem. 
  •  Niall: Nigdy nie pomyślałbym, że skończę w zespole.


Opracowała: X         Poprawki: X- bo B zajęta niespodzianką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz