sobota, 21 kwietnia 2012

Co dzisiaj...

Dzisiaj jestem makabrycznie zmęczona, bo byłam na zjeździe motocyklowym "Motoserce", który głownie polega na oddawaniu krwi... I nie jestem zmęczona z powodu szalenia na rockowym koncercie, ani z powodu wielu innych atrakcji... Tylko jestem zmęczona z powodu ciągłego uśmiechania się do nieznajomych ludzi, dzieci, rozdawania balonów i pączków... Nie, że mam coś do uśmiechania... Uśmiecham się do nieznajomych nawet, jak wracam pieszo do domu, ale... próbujcie kiedyś to robić bez przerwy przez 6 godzin, kiedy jesteście w na wpół mokrych ciuchach, bo jechałyście na motorze w deszczu... Efekt jest taki, że jestem chora i praktycznie nie nadaję się do niczego, ale wstawię dzisiaj 5 imaginów z każdym chłopakiem z zespołu!! Więc cały dzień nas śledźcie...! Chyba, że z powodu gorączki zasnę na klawiaturze...

O blogu,
czyli informacje/transformacje...
1. W każdy weekend będziemy wstawiać imaginy z 5 chłopaków...
2. W tym tygodniu (mam na myśli ten nadchodzący) wystartujemy z opowiadaniem...
3. Pytanie do was (prosimy o odpowiedź!!): "Czy chcecie aby imaginy pojawiały się w jakiejś kolejności?", np. Louis w poniedziałki lub coś takiego...

Jeszcze raz dzięki za wszystko... Licznik nadal bije swoje!


Wasza B






1 komentarz:

  1. A i chcę abyście wiedziały, że mamy zryty zegarek na tym blogu...- B

    OdpowiedzUsuń