piątek, 4 maja 2012

Imagin Niall



Masz chłopaka, Nathana, z którym jesteś już prawie rok. Jednak mieszkasz z chłopakami z One Direction. oni są dla ciebie najlepszymi przyjaciółmi, którym możesz mówić wszystko. Jest połowa wiosny, robi się co raz cieplej, słońce nagrzało już prawie 33 stopnie, więc postanawiasz wyjść na dwór poopalać się troszeczkę. Wychodzisz na ogród, a za tobą idzie Niall.
Ty: Niall, idziesz się opalać?
Niall: Nie, ja sobie posiedze na drzewie i pogram na gitarze...
Ty: Jak chcesz..
Niall: A ten, twój Nathan...przyjdzie..
Ty: No tak, przecież jest dzisiaj ognisko..
Niall; a czy wy przypadkiem się nie pokłóciliście?- tak to prawda pokłóciłaś się z Nathanem, o to, że spędzasz z chłopakmi więcej czasu niż z nim.
Ty: No, wiesz Niall... pogadaliśmy sobie i doszliśmy do wniosku, że mam prawo z wami spędzać czas tyle ile chce, przecieie moimi przyjaciółmi..
Niall: Tak, masz racje..-mówi zrezygnowany i idzie na to drzewo. Było ono dość daleko, więc nie słyszałaś co chłopak gra.
~Wieczór~
Ognisko jest już  rozpalone, jedzenie gotowe, a ty się ubierasz do góry. Rozlega się dzwonek do drzwi.
Niall: _podchodzi do nich i otwiera_
Nathan: Hej, Niall.
Niall: A to ty, wchodź..-mówi niechętnie.
Zayn: Cześć stary..-podchodzi do przybysza i się wita..
Liam: Ej, Niall pobiegniesz po [T.I], bo tylko na nią czekamy..
Niall: Spoko biegnę..
Nathan już miał powiedzieć, ze on to zrobi, ale Niall już był w pokoju.
Ty: Niall... weź pukaj co?
Niall: Sorry, ale ty już jesteś gotowa co nie?
Ty: No tak..
Niall: Bo ten cymbał przyszedł..
Ty: Jaki znowu cymbał..
Niall: Nath..
Ty: Nathan już jest?
Niall: Właśnie to mówiłem..
Ty: Niall, weź ja go kocham, a on mnie..
Niall: Ale ja tego nie jestem pewny, ja poprostu boję się, ze on zrobi ci krzywdę..
Ty: Spokojnie, tato, on nic mi nie zrobi, najwyżej ty go zamordujesz, lub spalisz na tym ognisku- mówisz żartem, jedna k Niall wziął to na serio, to palenie na ognisku.
Niall: Chętnie to zrobię...idziemy?
Schodzicie na dół, a tam czeka Nathan z kwiatami.
Ty: Nathan,kochanie- biegniesz do niego i całujesz na powitanie.
Nathan: Cześć to dla ciebie...
Niall; Chodźmy już, bo mi nie dobrze..
Lou: Chciałeś powiedzieć, ze jesteś głodny- szturcha Nialla w ramię. Zayn i Harry są na dworze piekąc mięsa na ognisku, a wy idziecie do nich.
Harry: Gotowe, siadamy do jedzenia.?
Siadacie wokół ogniska i zajadacie się. Po zjedzeniu Niall mówi coś na ucho do chłopaków, jednak ty to zauważasz.
Ty: Więcej dwóch, mówi się w słuch (po rosyjsku lepiej to brzmi Bolsze dwóch, gawariat w sluch.).
Harry: Skoro tak to..
Niall: Chodzi o to, ze chciałem zagrać z chłopakami parę piosenek..
Nathan: Śmiało...-mówi znudzony.
Niall bierze gitarę i zaczyna śpiewać..
 
If I was your boyfriend, I'd never let you go.
I can take you places you ain't never been before.
Baby take a chance or you'll never ever know.
I got money in my hands that I'd really like to blow.
Swag swag swag, on you.
Chillin by the fire why we eatin' fondue.
I dunno about me but I know about you.
So say hello to falsetto in three two swag.

I'd like to be everything you want.
Hey girl, let me talk to you.


If I was your boyfriend, never let you go.
Keep you on my arm girl, you'd never be alone.
I can be a gentleman, anything you want.
If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go.


Tell me what you like yeah tell me what you don't.
I could be your Buzz Lightyear fly across the globe.
I don't never wanna fight yeah, you already know.
I am 'ma a make you shine bright like you're laying in the snow.
Burr
Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend.
You could be my girlfriend until the -- world ends.
Make you dance do a spin and a twirl and
Voice goin crazy on this hook like a whirl wind.
Swaggie.

I'd like to be everything you want
Hey girl, let me talk to you.

If I was your boyfriend, never let you go.
Keep you on my arm girl you'd never be alone.
I can be a gentleman, anything you want.
If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go.

So give me a chance, 'cause you're all I need girl.
Spend a week wit your boy I'll be calling you my girlfriend.
If I was your man, I'd never leave you girl.
I just want to love you, and treat you right.

If I was your boyfriend, never let you go.
Keep you on my arm girl you'd never be alone.
I can be a gentleman, anything you want.
If I was your boyfriend, I'd never let you go, never let you go.




Niall, grając cały czas na ciebie patrzył..Nathan wyszedł kiedy skończył.
Ty: Nathan co znowu..
Nathan: Nie wiesz, on cie kocha bardziej niż ja..
Ty: Co??
Nathan:  Nie jestem ciebie wart, nie chcę z tobą być do końca życia, jednak ten laluś napisał piosenkę wyznając ci uczucia, którymi nigdy cię nie darzyłem...
Łzy napływają ci do oczu, podchodzisz do niego i dajesz mu z liścia, tak mocno, że ma czerwony policzek..
Ty: TY IDIOTO, JAK MOGŁEŚ!!!
Zayn: Hej, spokojnie...
Ty: Zayn jak mam być spokojnie, jeśli nigdy mnie nie kochał i robił mi różne awantury...-biegniesz do Nialla, on cie przytula...w jego ramionach czujesz się bezpieczniej. Zayn wylał dosłownie, Nathana na ulicę, no a tam jako Bad Boy się pobili...Zayn był jak ochroniarz, który was bronił.
Ty: Niall...nie wiedziałam, ze on może mnie tak skrzywdzić..
Niall: Powiedziałbym "a nie mówiłem", ale.
Harry: Już to powiedziałeś..
Niall: cicho..ale wiem, że cierpisz i będę z tobą choćby co..
Ty: Czemu tego wcześniej nie zauważyłam..
Niall; CZego?
Ty: Że czuję do ciebie coś więcej niż przyjaźń...zawsze tak było, kiedy miałeś dziewczynę, byłam o nią zazdrosna, jak ją całujesz, jak na nią patrzysz, jak z nią rozmawiasz..
Niall: Nie musisz być zazdrosna..-daje ci czułego buziaka..
Lou: Ekhem, wiem, że no teges szmeges, ale możecie to przełożyć na ...
Liam: Louis!! Nie przeszkadzaj...
Lou: No dobra, już chodż..-ciągnie za sobą Liama i Harrego, który na widok waszego czułego pocałunku się poryczał...
Ty: Niall..
Niall: Co [T.I]?
ty: Czy zrobiłbyś to wszystko co zaśpiewałeś w piosence?
Niall: Ta piosenkę napisałem dla ciebie, [T.I]. Bo chciałem i chcę być twoim chłopakiem...
Ty:  Ju,ż nim jesteś..-przyciagasz go do siebie i całujesz...
Jesteście razem, zapomniałaś już o Nathanie. Niall już po roku  spełnia o to ten wers z piosenki
Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend.
You could be my girlfriend until the -- world ends.
tak prosi cię o rękę i do końca świata jesteście ze sobą, bardzo szczęśliwi.





opracowała:X- piosenka Jb, osobiście go nie lubię, ale ta piosenka wydaje mi się na miejscu ( Justin Bieber Boyfriend)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz