środa, 2 maja 2012

Majówka i co z blogiem?

Przykro jest mi to stwierdzać, ale muszę...


O blogu,
informacje/transformacje...

1. BLOG ZAWIESZONY OD DNIA 03.03.12 DO POPOŁUDNIA 06.05.12 (chyba, że jedna z nas ukradnie komputer z lokalnego sklepu AGD/RTV...:D
2. W niedzielę wracamy do naszego normalnego porządku... wiem, że dzisiaj nic nie wstawiłyśmy, ale X nie ma komputera, a ja czekałam dokładnie 6 godzin w kolejce do złożenia wniosku o nowy paszport...
3. W poniedziałek ukaże się tu prolog i 1 rozdział naszego opowiadania "So What"... - byłby teoretycznie w niedzielę, ale muszę obejrzeć "Zieloną Milę" (3 godz. ponad) na nadobowiązkowe lekcje z języka polskiego...
4. Prosimy o krzepnące komentarze! Chociaż słowa krytyki też są mile widziane...:)
5. Dzięki wielkie za nabicie nam ponad 2900 wejść! Na serio doceniamy to!!



Wasza B

PS: Ostatnio ciągle śni mi się że zdradzam Harrego z Liamem albo na odwrót... Ta moja podświadomość serio musi być nieźle pokręcona ( podsuwając mi takie scenariusze)skoro sądzi, że ja tego pragnę... (zadowoliłam bym się Harrym...) :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz